VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

fredag 10. desember 2010

GRÅ JUL






Det blir grå jul med en touch av rødt i stuen i julen ;o)

Er veldig glad i Jette Frölich alvene mine, så de henger forsåvidt oppe hele året!
Kremmerhusene har jeg tovet med filtenål. Jeg har klippet ut blomster av IKEA heklegardiner og tovet inn i ulla, og så sydd på perler. Det har ikke kommet noe oppi kremmerhusene enda. Men alt kan jo ikke skje på en gang ;o)




Har dessuten sydd ferdig og hengt opp kjøkkenjulegardinene. Men det var uegnet for fotografering på kjøkkenet i dag. les: det så ut som en bombe var sluppet på kjøkkenet. Nå skal det lages greske kjøttboller til middagsgjest i kveld.

mmmMMMmm
...om jeg så får si det selv;o)






Vi blogges,
Marianne

7 kommentarer:

  1. Ååå, heldige du!
    De feene er så skjønne:)
    Jeg så de inne hos Charmerende jul i forrige uke og forelsket meg helt ♥ Hvor kjøper man de da, og er de veldig dyre?

    Nydelige kremmerhus også... flott stemning:)

    Ha en herlig kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Oj, oj! Nyydelig alv! :o) Og kremmerhuset var virkelig forseggjort og flott. :o)

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Nydelige alver og et vakkert kremmerhus!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  4. Den alven var jo bare helt herlig, ikke rart du ikke vil ta ned den :-) Kjempefint kremmerhus også!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Jeg ble skikkelig inspirert av de kremmerhusene du hadde tovet inn i blondegardinene!!
    Knallstilig!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  6. Det var et vakert kremmerhus. Du er så flink og kreativ. Og alvene var super søte.

    SvarSlett
  7. Hello, can you tell me where I can buy a fairy like you have on the Dec 10, 2010 page? Your blog is beautiful and I am very inspired!

    SvarSlett

Blogglisten